Prolog: Too far from love

Samantha är 19 år och har precis fått ett jobb. Hon kommer jobba heltid på en av de finaste resturangerna. Tyvärr så ligger jobbet i Frankrike och hon är tvungen att flytta från Oxford, hon skulle väl inte vilja missa att bli en väldigt bra kock. 
 
Samantha har aldrig haft ett bra själv förtroende. Hon är väldigt givmild hemma och i skolan var hon en av de lite populärare tjejerna. Det är nästan ingen heller som vet vad hon gör på sin fritid eftersom  hon mest brukar vara instängd på sitt rum.
 
När hon kommer till Frankrike så börjar det att gå bra på jobbet. En dag så händer det ofattbara...
 


Hallojj alla! Somsagt inledningen var lite blurrig eftersom att jag skulle försöka skriva i författarens perspektiv.. Haha. Aja jag heter Ebba.. Kommer försöka lägga upp 3-4 inlägg per vecka om inte mer. Jag har inte bestämt vilken resturang det ska vara än men jag hoppas på att jag gör det. One Direction kommer vara kända i novellen! 
 
Kram! /ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback